Volné pracovní místo BACK OFFICE (30-35.000 Kč)
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Popis pracovní nabídky
Máte zkušenosti z asistentské nebo HR pozice? Máte smysl pro pořádek na pracovišti a vše dotáhnete do konce? Zašlete nám váš životopis a my se vám ozveme na pozici BACK OFFICE (30-35.000 Kč)! * Obsluha recepce- Vyřizování pošty, e-mailů a telefonátů
- Administrativní činnosti v oblasti HR a náborů
- Podpora managementu společnosti
- Organizování firemních akcí
- Objednávání kancelářských potřeb a občerstvení
Požadujeme
- SŠ/VŠ humanitního nebo ekonomického směru
- 1 rok praxe na asistentské pozici
- Angličtinu na dobré úrovni
- Znalost nástrojů MS Office (Excel)
- Komunikační a prezentační schopnosti
- Organizační schopnosti
- Pečlivost
- Flexibilitu
Nabízíme
- Práci na HPP nebo na zkrácený úvazek
- Smlouvu na dobu neurčitou
- Flexibilní pracovní dobu
- 25 dní dovolené
- Sick day
- Příspěvek na dopravu
- Zajímavé bonusy
- Lokalitu Klášterec nad Ohří
O nás
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
60
20
1200
3800
Máte zájem o nabídku BACK OFFICE (30-35.000 Kč)?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Eliška Berková z Advantage Consulting, s.r.o.
Aktualizováno před 4 dny
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail
Podobné nabídky
Zařazeno v oborech:
Pozice: